ثبت اطلاعات مشتریان :
لطفا در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی، کد پستی و مشخصات خود را به دقت  وارد کنید و حتما ایمیل و شماره تماسی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت (تمامی اطلاعات مشتری نزد فروشگاه محفوظ خواهند بود). ضمنا در صورتی که اطلاعات مندرج در حساب کاربری شما صحیح نباشد،‌ هرگونه تاخیر به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خریدار می باشد.

مراحل بررسی و ارسال سفارشات:
پس از پرداخت سفارش و تایید مبلغ پرداختی پس از 24 الی 48 ساعت سفارشات را آماده و از طرق مختلفی که خریدار انتخاب نموده است ارسال خواهیم کرد.

پیگیری سفارشات :
میتوانید از طریق ایمیل یا شماره تماس پشتیبانی سایت با ما در ارتباط باشید.

روش های ارسال سفارش :
سفارشات ثبت شده به دو روش زیر ارسال میگردد:

1-تیپاكس 
تیپاكس یک شركت حمل و نقل خصوصی است كه تنها در برخی شهرهای ایران خدمات رسانی می کند (شهرها و شهرستانهای بزرگ).
زمان حمل بسته در این روش 1 تا 3 روز است (شهرهای راه نزدیك 1 روزه و شهرهای راه دور 3 روزه) و هزینه حمل بسته ها نیز با توجه به وزن بسته ها تعیین می شود . در این روش بسته ها به صورت پسكرایه ارسال می شوند و به این معنی كه تنها هزینه خدمات در زمان سفارش دریافت می شود و هزینه حمل بسته در زمان تحویل بسته به مشتری از وی دریافت می شود .  این روش برای همه نوع سفارش (ارزش ریالی) قابل ارسال است.

2-باربری و ترمینال 
در این روش نیز همانند تیپاكس بسته ها به صورت پسكرایه ارسال می شوند،‌ تنها تفاوت این روش این است كه هزینه حمل برای شهرهای کوچک و دور ارزانتر خواهد بود و امکان ارسال بسته ها به تمام شهر های کشور مقدور می باشد. این روش  تنها برای مبالغ فاکتور بالای 15 میلیون ریال قابل ارسال است.

لغو سفارشات و شرایط برگشت وجه :
در صورتی که پرداخت سفارش انجام شود،‌ تا زمانی که برای محصول مورد نظر قطعات خریداری نشده باشد و یا هر هزینه ی دیگری انجام نشده باشد می توان درخواست لغو سفارش را داد (فقط به صورت تلفنی) و کل هزینه را پس گرفت که این زمان حداکثر 1 روز پس از تایید پرداخت است .

آسیب دیدن سفارش در حین حمل بسته :
سفارشات ارسالی توسط فروشگاه تا جای ممکن به صورت محکم و با ایمنی بالا بسته بندی می شوند اما با این حال و با توجه به ممنوعیت ارسال قطعات و لوازم شکستنی در تمامی روش های ارسال،‌ بسته هایی که دچار آسیب دیدگی در زمان حمل شوند، شامل بیمه های اولیه شرکت های حمل و نقل نمی شوند و پرداخت خسارت نیز متوجه فروشگاه نمی شود.

برگشت خوردن سفارش :
در صورتی که بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد،‌ علت برگشت بسته بررسی می شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس، تلفن، کد پستی و نام) باشد، خریدار موظف به پرداخت مجدد کل هزینه ارسال خواهد بود و در حالتی که مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس، درج اشتباه مشخصات و یا مشکل در بسته بندی) با هزینه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد.

تخفیف :
قیمت های درج شده در سایت بر اساس تک فروشی می باشد . بر همین اساس درخواست تخفیف تنها برای حالتی که تعداد سفارش داده شده از هر قلم کالا بالا باشد بررسی می شود و برای تعداد های پایین تخفیفی اعمال نمی شود. جهت دریافت تخفیف خریدار پس از ثبت پیش فاکتور در فروشگاه می بایستی با اعلام شماره سفارش خود به صورت تلفنی در خواست بررسی میزان تخفیف سفارش خود را اعلام نماید. و ملاک تایید تخفیف برای تعداد بالا فقط  مدیر فروشگاه است و احتمال قبول نکردن برای تخفیف نیز وجود دارد.

اعتبار پیش فاکتور :
اعتبار فاکتور ثبت شده برای پرداخت صرفا 2 روز بعد از ثبت سفارش است و پس از این مدت در صورت تغییر قیمت ها، قیمت های به روز محاسبه خواهد شد.
قيمتها به خاطر نوسانات بازار روزانه به روز مي شوند قيمتي که در زمان قطعي شدن سفارش مشتري در سايت منظور گرديده است معتبر مي باشد.

مهلت تطبیق فاکتور :
تا 48 ساعت پس از دریافت سفارش، مشتری می بایستی تا اقلام ارسالی را با فاکتور خریداری شده تطبیق دهد و در صورت کم و زیاد بودن اقلام و یا اشتباه بودن احتمالی قطعات سریعا موارد را مکتوب از طریق فکس یا ایمیل به فروشگاه اعلام نماید. در صورت تاخیر در اطلاع رسانی کامل، مسئولیتی بر عهده فروشگاه نخواهد بود.